poniedziałek, 2 listopada 2009

Happy Birthday!

No i stało się! Stuknęła mi 30-stka! Ponieważ jest to rocznica okrągła, postanowiłem z tej okazji świętować również na blogu. Dziś, specjalnie dla mnie, zagrają Royksopp i Modeselektor. A co! Natomiast w najbliższy piątek, 6 listopada, w Klubowej, w Sopocie, show zrobią moi przyjaciele - Bandyci (Deekeed, Simc! i Nastee) oraz tajemniczy przybysz z egzotycznym instrumentem, czyli Bernard Gray. Zapraszam wszystkich, którzy chcą się pobawić w niebanalnym miejscu, przy niebanalnych dźwiękach. Startujemy o 21:00, lądujemy następnego dnia rano. Proponuję zabrać ze sobą wygodne obuwie do tańczenia bo siedzieć raczej nikt tam nie będzie:) Im będzie nas więcej, tym lepiej. Potrzebuję odważnych śmiałków, którzy pomogą mi dźwignąć mój 30-letni bagaż doświadczeń! Bardzo mi będzie miło zobaczyć tam wszystkich, z którymi bawiłem się na imprezach w ciągu tych ostatnich trzech, cudownych dekad. Do zobaczenia w piątek w takim razie! Tymczasem z słuchawkami na uszach oddalam się teraz, żeby posłuchać mini recitalu zaproszonych specjalnie dla mnie muzycznych gości. Proszę Państwa: Prosto z zimnego Bergen - Royskopp oraz prosto z Berlina - Modeselektor!




3 komentarze:

  1. przyjdziemy podźwigać, a jak. :) sto lat karma!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!!! Gybym mieszkał na Pomorzu tez bym pewnie wpadł, ale niestety... Jeszce raz sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń