niedziela, 30 sierpnia 2009

Chemitex-Stilon.

Dziś byłem u moich rodziców i w jednej ze starych szaf znalazłem to:





Jest to taśma magnetofonowa, produkowana w Polsce przez Zakład "Chemitex-Stilon" w Gorzowie Wielkopolskim, w czasach młodości naszych rodziców popularnie zwana "stilonką". Otóż, niedawno w necie trafiłem na projekt Littlepixel, który polega na tym, że okładki płyt CD znanych wykonawców zamienia na okładki książek. Tyle, że te książki wyglądają dokładnie jak nasze polskie "stilonki" do magnetofonów szpulowych. Zresztą oceńcie sami.











Jak Wam się podoba taki "retro-art"?

2 komentarze:

  1. wow, zajebiste (btw, ci co kiedyś wymyślali nazwy firm to naprawdę musieli mieć łby jak sklepy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, ja mam 2 magnetofony szpulowe i około 7 takich taśm, ale są kolekcjonerzy co mają więcej

    OdpowiedzUsuń