piątek, 26 czerwca 2009

Odgłosy paszczą.

Jeśli komuś mało jest jeszcze powodów, aby pojechać w tym roku na Audioriver to podaję kolejny - DUB FX. Przyznam się, że do niedawna nie znałem tego Pana. Fakt jego istnienia odkrył przede mną dmgcult. Po tym jak ostatnim razem w Papryce pokazał mi jego wyczyny wokalne zarejestrowane na cyfrze - oniemiałem z wrażenia i stałem sie w mgnieniu oka jego wielkim fanem. Bardzo przyjemnie będzie mi zatem posłuchać DUB FX'a w Płocku. Tym bardziej że właśnie ukazała się wydana przez niego samego płyta "Everythings a Ripple", którą można zassać tu (część pierwsza) i tu. Beatbox nigdy nie leżał w kręgu moich zainteresowań, ale to jak ten koleś robi muzykę (nie chodzi tylko o dźwięki, które wydaje paszczą, ale o to, jak czuje muzykę) powaliło mnie na kolana. Zresztą zobaczcie sami. I do zobaczenia w Płocku!

Dub FX 'Step on my Trip' (video remix) from Ben Dowden on Vimeo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz